Välkomstmöte på Svea

Igår kväll åkte jag, Cissi och Ann-Sofie på Sveas välkomstmöte som hölls på resturang Skandinavia.
Det var många som slöt upp och Svea fick ytterligare 17 nya medlemmar igår.

Programmet ser lovande ut inför hösten. Det verkar hända mer nu än vad det gjorde när jag kom. Men som alltid så är det ju medlemmarna själva som måste tag ta i saker och ordna, så man ska inte klaga om man själv inte engagera sig.
Vi serverades en laxtallrik med tillhörande glas vin. Gott!

I övrigt går jag omkring och oroar mig för den ena kattungen som jag köpte i söndags. Jag köpte två stycket Sibiriska katter. Otroligt fina och sociala. Den lilla svarta hankatten ser inte lovande ut. Han sitter mer och mer still och nu får jag honom inte att äte. Han var väldigt mycket mindre än honan så jag tror att det var något som inte stämde med honom från början. Tjejen däremot verkar må bra.

Kommentarer
Postat av: Cita

Lycka till med katterna och hoppas att hanen repar sig! Bilder kanske?



Hur länge blir ni kvar där? Saknar er här i svedala. :)

2010-09-20 @ 12:09:57
Postat av: Nanne

Hej igen. Jag saknar dig också. Vet inte hur länge vi får stanna, men ett år till har vi fått. Jag tycker fortfarande väldigt mycket om Moskva och Ryssland. Ett stort land att utforska och se.

Tyvärr gick det inte alls med hanen och honan kommer förmodligen inte heller att klara sig. Försöker i nuläget ta reda på om det kan vara coronavirus somm utvecklat sig till Fib. Alla symptomer finns där och är vanligt förekommande. Finns tyvärr inget bot när det brytit ut. Kattungarna har ju nyss slutat dia och det är då det kommer. Ledsamt. Ångrar nästan att jag gick på den där marknaden. Alltid lika svårt när man inget kan göra.

2010-09-20 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0