FarmVille

Ja hur otroligt det än låter så blev även jag infångad och fastklistrad i FarmVille.
Har suttit så fort jag har haft möjligheter framför spelet. Gjorde bort mig i början och gjorde av med farmencash så drivet har varit att försöka jaga ifatt för att utvidga farmen.
Nu är det gjort så nu ska jag börja lugna ner spelandet f rom i morgon.
Jag skulle gärna vilja ha färdigt stallet också eftersom det var lite kul med hästaveln. Gamla hästtider vaknade till liv:-)
Hitta farmens officiella hemsida inatt. Letade eftersom jag varit osäker på vad olika byggnader gör. Där fanns alla hästar, raser o dy. uppräknade och vilka föl man kunde få efter dem. Jag kände mig som 18 igen sittandes med avelsplanering :-0

Annars är det lite tråkigt med foten just nu. Är mer eller mindre sittande p g a jag stukade den. Så mycket därför har jag blivit sittande. I går kväll var vi på middag. En trevlig tillställning som bjöd på mycket skratt och stoj.
Vår nya kanslichef är jättetrevlig. Enkel, levnadsglad och framför allt ser på saker med öppna ögon hela tiden.
Både jag och Roger gillar henne mycket.

I kväll lagar Roger middag till oss. Ska bli gott. Det är alltid mycket godare att bli bjuden och framför allt slippa stå framför spisen jämt!

Veckan som kommer ska jag kruta på lite med ryskan. Det blir nog en Centralasienresa som det ser ut och då vill jag kunna ryska så mycket som möjligt för att få ut mer av resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0